|
 |

| Gå tilbage til forumoversigten |
Emne: aloe vera |
Af: heidi petersen |
20/11-2003 23:27 |
#1 |
hj jeg er lige blevet forhandler af aloe vera tænk på dit heldbred kom og prøv vores produkter hvis du har lyst til at holde en tema aften eller bliver forhandler eller bare købe nogle af vores produkter du bliver ikke snut det er et meget godt produkt jeg bruger det selv har det´her fanget din intresse så skriv til tulle9240@ofir.dk for at høre nærmer
|

Af: Oluf Jensen |
13/01-2004 22:58 |
#2 |
Jeg kan fuldt ud tilslutte mig Heidi's erfaringer. Jeg har selv gode erfaringer med Aloe Vera. I mit tilfælde har det næsten fjernet min astma, og har oveni givet mig meget mere energi og humør. Jeg er så tilfreds at jeg har lavet min egen butik, hvor jeg forhandler de eneste produkter der er godkendt efter EU's strenge regler, samt IASC. Det er værd at bemærke at EU's krav er meget strengere end de amerikanske. Vore produkter leveres fra dansk lager, og overholder alle danske regler.
Kig ind på http://62.243.201.230/
|

Af: Lars M Stoltz |
25/01-2004 11:00 |
#3 |
Hej!
Jeg kan også kun give, Heidi og Oluf, opbakning om Aloe vera produkter- det gode ved dem er at man kan drikke dem som gel og samtidig suplere med feks de gode hudplejemidler og produkter til vores personlige pleje. Ja selv skønhedsprodukter og Kosmetik baseret på Aloe vera kan man stifte "bekendtsskab" med.
besøg gerne: www.shoppingzone.dk/aloeverashoppen
for at se mere på produkterne, det skal dog tilføjes at siden stadig er under opbygning.
|

Af: Oluf Jensen |
31/01-2004 22:57 |
#4 |
Hej Lars.
Har i fået godkendt jeres produkter i EU, f.eks. af et firma som http://www.fresenius.com ?
IASC stemplet får alle firmaer der køber råvarer det rigtige sted, og som kan dokumentere dette.
|

05/02-2004 14:56 |
#5 |
Ja, de er godkendt i Europa Skandinavien samt i over 100 lande.
|

Af: Brian Schønberg |
12/02-2004 03:33 |
#6 |
Ja ja - Heidi, Oluf og Lars.
Det er skægt, at I Oluf og Lars når de svarer siger henholdsvis: "Vores produkter leveres fra dansk lager" og "besøg gerne Aloe Vera shop..."
Hvorefter Lars der har nævnt EUs krav i sit næste indlæg spørger "Har I fået dem godkendt i EU" hvortil Oluf siger "HJa, det er godkendt...."
Er du sikker på Heidi, at du ikke er alle tre. For hvis det er tilfældet er det virkelig dårlig og uetisk markedsføring.
PS: håber jeg tager fejl, men tvivler
Hilsen Brian Schønberg
|

12/02-2004 08:08 |
#7 |
Hej Brian!
Du er da velkommen til at ringe til mig på tlf:35433735 , hvis du tvivler over noget (Jeg kan jo selvfølgelig kun svare for mig selv) den bedste træffetid er mellem kl 17-20, i øvrigt så synes jeg denne debat går ud over propotion, så jeg svarer ikke mere her. Men som sagt Er hvem der end er i tvivl er velkommen til at ringe på tidliger nævnt telefon nummer.
men gentager det gerne 35433735..
Så det ser indtil nu ud Brian at du har taget en lille smule fejl.. hilsen Lars
|

12/02-2004 10:31 |
#8 |
Ok - Lars måske tager jeg fejl, men hvorfor svarer du på et indlæg i en tråd der er startet af Heidi
|

12/02-2004 10:33 |
#9 |
og du behøver ikke sende mails privat for, at fortælle mig at du har svaret.
|

Af: Henrik Larsen |
21/02-2004 14:01 |
#10 |
Da jeg opdagede at der var et forum der omhandlede Aloe Vera blev jeg glad - da jeg så læste det forskellige blev jeg godt nok noget skuffet - for her står ikke meget om de gode og gavnlige virkninger Aloe Vera har. Det virker mest af alt som en god gang mundhuggeri om hvem er hvem, og hvem der er hvad, og hvem der handler de rigtige produkter samt kvalitets godkendelse. Det kan en person der søger mere viden om Aloe Vera ikke bruge til noget som helst - derimod er det rigtig dårlig reklame for Aloe Vera - og det er synd, også for den forretning der ligger i at forhandle produkterne.
|

Af: Karin jacobsen |
22/02-2004 11:53 |
#11 |
Hvis I kunne tænke jer at prøve et nyt produkt, som man ikke selv skal have på lager, som kunderne bruger i forvejen, og som I kan tilbyde til en lavere pris, end den, de lige nu betaler, så send en mail til mig:
acn.dk@ofir.dk
|

Af: harvak |
23/02-2004 00:23 |
#12 |
Aloe Vera og mirakler - båb...båb
|

23/02-2004 02:37 |
#13 |
Hej Henrik
Først og fremmest er dette ikke et reklamemedie - hvor du finder reklame for Aloe Vera - og for det andet er det markedsføringsmåden jeg sætter spørgsmålstegn ved! At det er dårlig reklame for Aloe Vera siger bare noget om deres marketingsstrategi (eller disse forhandleres - jeg vil ikke skære alle over en kam)
og til harvak - kan egentlig kun give dig ret.
Venligst B. K. Schønberg
|

25/02-2004 06:10 |
#14 |
Hej Brian
Jeg søgte ikke reklame om Aloe Vera, blot mere viden. Med hensyn til markedsføringsmåden og marketingstrategi vil jeg et langt stykke hen af vejen give dig ret. metoden bliver i mange tilfælde misbrugt af aggresive sælgere.
Harvak båb båb
Prøv at sige båb båb til de af dine medmennnesker der på landets hospitaler får behandling med Aloe Vera for brandsår og lign.
Hilsen
Henrik Larsen
|

Af: harvak |
27/02-2004 00:48 |
#15 |
Effekten er den samme - Båb båb....Miraklernes tid er ikke forbi.
|

Af: Carsten Madsen |
28/02-2004 10:10 |
#16 |
Hej Henrik
Hvis du gerne vil have mere viden om Aloe Vera, så kan du på Chr.feld bibliotek låne en bog, der hedder Aloe Vera Naturens skatkammer skrevet af en Norsk læge der hedder Audun Myskja.
Vil du hellere høre det fra andre personer er du velkommen til at skrive til mig, på cm.lm@e-mail.dk, så kan vi aftale nærmere.
Med hensyn til markedsføringen af Aloe-Vera, så mener jeg at Aloe Veraens effekt taler for sig selv, så det er ikke nødvendigt at skrive så meget om det, og slet ikke i det negative
snak der bliver brugt her i denne debat.
Hilsen
Carsten Madsen
|

28/02-2004 10:16 |
#17 |
Hej Harvak
Hvis du ikke har haft nogen effekt af at bruge Aloe Vera, har du forhåbentlig henvendt dig til den forhandler der har solgt dig det, inden for de 90 dage som der er garanti på, og har forhåbentlig også fået dine penge retur.
Mirakler de kommer først når man tror,
effekten er noget man kan føle.
Hilsen
Carsten Madsen
|

29/02-2004 01:21 |
#18 |
>Mirakler de kommer først når man tror,
effekten er noget man kan føle.<
Du mener??? Man kan ikke føle effekten - og hvis man ikke kan, hvordan ved man så det virker?
|

29/02-2004 14:40 |
#19 |
hvordan mærker man effekten af en vitaminpille?
Det mærker man heller ikke med det samme, effekten kommer med tid.
På samme måde virker Aloe Vera. Aloe Vera indeholder 173 næringsstoffer helt naturligt - de 80 af dem er vitale for en krop kan holde sig sund. Aloe Vera er ikke et mirakel, blot en flydende vitaminpille helt naturlig.
Pudsigt nok vælger de fleste mennesker en syntetisk pille frem for at få alle mineraler og vitaminer helt naturligt
|

29/02-2004 20:54 |
#20 |
Tak til Henrik Larsen,
to sjæle en tanke.
|

|
Det er nødvendigt at være oprettet som bruger på DKby.net for at lave indlæg. Såfremt du allerede er oprettet som bruger skal du blot logge på via nedenstående formular ellers kan du gratis oprette en bruger ved at klikke her!
|
 |
 |